Ak si od nášho plánu sľubujeme, že bude úspešný, musíme byť trpezliví, pretože ten finančný úspech sa dostaví až časom. Na to, aby vôbec finančný úspech prišiel, potrebujeme osloviť a zaujať čo najviac ľudí, ktorí ak budú mať záujem a budú spokojní, zaplatia. A práve toto je hlavný bod.
Informovanosť, spokojnosť a platba zákazníkov.
Bez informovanosti sa o našich službách nedozvedia, takže ich nebudú ani vyhľadávať. Ak ich neuspokoja, narobíme si len problémy a o naše služby prestane byť záujem. Bez zákazníkov nebudeme mať ani plat, takže celá snaha bude zbytočná. Práve preto tieto 3 veci nepodceňujme.
Zaujímavou cestou, ktorou sa dá ísť je poskytovanie služieb a servisu. Podomových predajcov tovaru a produktov má totiž už každý plné zuby a ľudia si už domyslia, že ak sme odkázaní na podomový predaj, tak sme zrejme výrobcovia a predajdovia, ktorí poskytujú šmejd, ktorý nemá záujem nikto patentovať. Aspoň ja mám takýto názor na podomový predaj. Pretože ak by ten produkt za niečo stál, tak by ho niekto patentoval a investoval doň. Následne by ho predával vo svojej predajni a robil mu reklamu pomocou tlače a internetu.
Ak sa pustíme do podomového predaja tak to značí, že nikto o naše slávne produkty nemá záujem, iba naivní dôchodcovia, ktorí sa už 100krát mohli presvedčiť, že zakaždým kúpia šmejd s hlúpym patentom, ktorý nakoniec ani nevyužívajú a dali zaň podstatne vyššiu hotovosť, než si produkt v skutočnosti zaslúži. Podomových predajcov si taktiež ľudia spájajú s podvodníkmi, ktorí predávajú napríklad tovar v hodnote 10 eúr za 50 eúr. Nehovoriac o tom, že niekedy ukradnú i nejakú tú peňaženku a šperky. Osobne si myslím, že ak začneme podnikať a dáme sa na tento druh predaja, pokazíme si meno hneď na začiatku.
Rozumnejšie by preto podľa mňa bolo, vyhľadať vhodného investora, ktorý sa nášho produktu ujme a my sa budeme starať o reklamu.